بیماران می توانند کلیه UVA خوردن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران می توانند کلیه UVA خوردن

بیماران می توانند خوردن انگور کلیه Uvala میوه مشترک است که بسیاری از مردم، به ویژه در منطقه عربی را دوست دارم به خوردن این fruta.Si مردم با نارسایی کلیه تشخیص داده است، باید از مزایای انگور در برابر عوارض جانبی قبل از وزن خوردن.

گزارش شده است که انگور حاوی ~ 30٪ حدود 10٪ قند، به ویژه کلینیک glucosa.En، ​​دیابت علت اصلی بیماری کلیوی مرحله نهایی که نیاز به بیماران برای جلوگیری از غذاهایی که حاوی است شکر، به منظور کنترل سطح قند خون.

در نارسایی کلیه، کلیه های بیمار ممکن است متوقف حذف مقدار بیش از حد از پتاسیم از بدن است. سپس، پتاسیم بالا می تواند ضربان قلب نامنظم، درد عضلانی، خستگی شدید، صورت رنگ پریده شود، و به همین ترتیب sucesivamente.Uva فقط یک میوه که حاوی پتاسیم، بنابراین بیماران باید از مصرف خود را از انگور نظارت.

این دو جنبه باید مراقبت در زمانی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید به خوردن انگور. به مسئول ایمنی و بهداشت خود را، که پیشنهاد پزشک خود و یا دکتر در اینجا از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به مشورت برای دریافت پاسخ دقیق.

اگر بیماران به انگور خوردن بستری می تواند منافع بسیاری از این میوه را دریافت کنید.

اول، انگور منبع ظرفیت آنتی اکسیدانی پلی فنل بزرگ و 50 برابر بیشتر از ویتامین E و 25 برابر بیشتر از ویتامین C در گذشته است، اعتقاد بر این است که ویتامین E و ویتامین C برای مواد eficaces.Sustancia آنتی اکسیدان ها آنتی اکسیدان بیشتری می تواند بافت های باقی مانده عملکرد کلیه از آسیب بیشتر محافظت و افزایش توانایی سیستم ایمنی بیماران.

دانشمندان فرانسوی در بر داشت انگور می تواند از تشکیل لخته بهتر از آسپرین جلوگیری و کاهش سطح کلسترول در sangre.Esto در جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی مفید است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بیماری های قلبی عروقی بیماری خطرناک ترین است.

از محتوای فوق، ما می توانیم درک مقدماتی از منافع و عوارض جانبی از بیماران مبتلا به نارسایی انگور renal.Si شما هر گونه سوال دیگر، لطفا فورا با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: